El “novo” Sovrintendente

I s’ha incorto, in Fondassione,del bilancio de sti ani:za la lirica l’è morta,parché i l’ha tratà da cani!È calàdi i spettatori,gh’è scadente qualità,e gh’è un deficit pauroso,un patrimonio sperperà!... e cancelàdo ’nca ’l prodigiode quel’arte a tutto tondo,che faseva un dì Veronaammiràda in tuto el mondo...stofegà da “Arena Extra”,rimbombanti esibissioni,e sfrattàda, par le prove,nel gran caos dei capannoni!Tutti quanti alor: “Bisognacambiàr qua ’l Sovrintendente!Ghe vol uno che de musicael sia ’lmanco competente!e de bilanci che ’l se intenda,che ’l sia fora da ogni bega!,no uno servo del partito che pol dàrghe na carega!”.Ma un dì, dopo tante ciàcole,da la sera a la mattina,i ha voltà el butìn in cuna...e i g’ha messo quel de prima!E sta spiegassion i zontade le frasi al stupidario:che “l’è esperto, lu, del campo!,parché l’è... perito agrario!”E par zonta, anca a la faciadel conflitto de interessi,a guidàr “Arena Extra”restarà sempre quei stessi!E nessuno qua che insorge...la città no la protesta!Manca solo che a la liricai ghe taja anca la testa! E la stampa con gran festala ne annuncia imboressàdache sarà presto in Arenaproprio chi l’ha sassinàda!e i ne annuncia con gran pompano la Callas, no Corelli,ma Bonolis, Carlo Conti,l’Antonela dei fornelli!...